Spletna predstavitev za nizozemski in belgijski trg

15.06.2020

V preteklem tednu sta potekala dva webinarja za belgijske in nizozemske organizatorje potovanj in turistične agente. Odziv je bil zelo pozitiven tako skozi veliko število prisotnih tujih poslovnih udeležencev kot zanimanje za raznolikost in varnost slovenske turistične ponudbe. Turistične agencije in organizatorji potovanj Beneluxa že nestrpno pričakujejo odprtje belgijske in nizozemske meje za vzpostavitev ponovnih potovanj znotraj Evrope.

Skoraj 30 milijonov prebivalcev iz trgov Benelux-a, Slovenijo zaznava kot destinacijo, ki je drugačna od množičnega turizma in zanimiva predvsem za zelene raziskovalce in urbane potrošnike. Za potovanje ali dopust se najpogosteje odločajo zaradi sprostitve, umika od vsakdana in spoznavanja novega. V Sloveniji največkrat prenočujejo v gorskih občinah (skoraj 50%), sledijo obmorske, mestne ter zdraviliške občine.

Webinar v Belgiji je potekal v torek 9. junija, na Nizozemskem pa včeraj, 11. junija. V Belgiji se ga je udeležilo 73, na Nizozemskem pa 55 turističnih agentov in organizatorjev potovanj. Webinarja je Slovenska turistična organizacija (STO) pripravila skupaj z destinacijo Zeleni kras in z združenjem Julijske Alpe. Udeleženci so pokazali največje zanimanje za aktivne počitnice v Sloveniji tako v gorah, v mestih kot tudi na obali ter številnimi raznolikimi možnostmi preživljana dopusta v Sloveniji.

V webinarju so se agenti seznanili s ponudbo celotne Slovenije, ponudbo Julijskih Alp in novo pohodniško pot Juliana trail pa je podrobneje predstavil Klemen Langus in izpostavil naslednje: “Ob robu Julijskih Alp je popolnoma na novo speljana krožna daljinska pohodniška pot Juliana Trail, ki s 16-timi etami na 280-tih kilometrih obkroža veličastni Triglav. Pohodniki lahko spoznajo impresivno gorsko pokrajino, kulturo, tradicijo, domačine in malo bolje tudi sami sebe, medtem ko bodo njihovi koraki odzvanjali v tišini te čudovite pohodniške poti.”

Na obeh webinarjih je bila Slovenija predstavljena kot zelena in varna turistična destinacija z visokimi higienskimi standardi. Udeležence so še posebej pritegnili skriti kotički in zanimivosti Krasa ter podzemni svet kraških jam. Dejan Iskra z destinacije Zeleni kras je o prisotnosti na webinarju povedal: »Sodelovanje destinacije Zeleni kras s Slovensko turistično organizacijo je ključnega pomena pri dviganju prepoznavnosti turistične ponudbe Slovenije in regije. Pri temu je izjemnega pomena pomoč pri preboju na tuja tržišča, organizacija webinarjev pa je eno izmed boljših promocijskih orodij saj lahko na tak način navežemo direkten stik s ponudniki potovanj v tujini ter jim predstavimo novosti in jih povabimo na obisk k nam v Slovenijo. Prednost digitalne prisotnosti in organizacije webinarjev je tudi v tem, da v krajšem času lahko izvedemo več predstavitev ter dosežemo večje število potencialnih tujih partnerjev. STO si zasluži vso pohvalo pri organizaciji in izvedbi on-line srečanj ter vključevanju nas destinacij kot partnerjev pri promociji na tujih trgih. Belgija in Nizozemska sta dva ključna trga za vse ljubitelje naravnih lepot tako v Sloveniji kot v destinaciji Zeleni kras, zato smo izjemno veseli da smo lahko sodelovali pri predstavitvi turistične ponudbe na teh trgih. Verjamemo, da smo skozi aktivnosti in nepozabna doživetja Zelenega krasa prepričali ponudnike aktivnih počitnic k vključitvi programov in produktov v njihove prodajne kanale.«