IZOBRAŽEVALNA DELAVNICA »GOSTOLJUBJE V TURIZMU IN POMEN PRI VZPOSTAVITVI 5* PRODUKTOV V DESTINACIJI ZELENI KRAS«
16.09.2020
VABILO NA
IZOBRAŽEVALNO DELAVNICO
GOSTOLJUBJE V TURIZMU IN POMEN PRI VZPOSTAVITVI 5* PRODUKTOV V DESTINACIJI ZELENI KRAS
Spoštovani,
Proti zaključku turistične sezone vas RDO Postojnska jama - Zeleni kras vabi na izobraževalno delavnico na temo gostoljubja v turizmu. Delavnico bomo izvedli v sodelovanju z Notranjskim regijskim parkom
Delavnica bo potekala v četrtek, 24. septembra 2020,
v multivizijski dvorani Zavoda za ohranjanje naravne in kulturne dediščine – Jezerski hram (Dolenje Jezero 1e, 1380 Cerknica),
s pričetkom ob 17.00 in predvidenim zaključkom ob 19.00.
Obvezne so prijave na e-naslov borut@rra-zk.si
do torka, 22. septembra 2019.
Zaradi preprečevanja širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2 je udeležba omejena do največ 30 oseb. Izobraževalna delavnica bo izvedena ob upoštevanju vseh potrebnih ukrepov in priporočil ustreznih organov Republike Slovenije, ki veljajo za preprečevanje širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2. Ker gre za dogodek z udeležbo 10-50 oseb je potrebno imeti poimenski seznam udeležencev, prav tako je v vseh zaprtih prostorih za vse udeležence obvezna uporaba mask in upoštevanje navodil NIJZ za preprečevanje širjenja virusa.
Program:
17.00 – 19.00
Gostoljubje v turizmu in pomen pri vzpostavitvi 5* produktov v destinaciji Zeleni kras, gospa Ladi Klančar, Notranjski regijski park
1. Prisrčnost
- Zakaj je ta lepa lastnost pomembna in jo ni potrebno plačati?
2. Poslovni bonton turistično gostinskega osebja
- Interna komunikacija nadrejenih z osebjem in med osebjem.
- Kako lahko gostitelj s prvim vtisom naredi vse za dobro počutje gosta (izgled in obnašanje).
- Prikaz praktičnih primerov v različnih situacijah (obnašanje osebja npr. sprejem gosta, pri postrežbi,…).
3. Gostoljubnost (definicija, načela)
- Navade in obnašanje gostov različnih narodnosti (nekaj primerov).
- Kako ravnati in komunicirati z gostom od povpraševanja do in po odhodu (ustvariti osebni stik z gostom).
4. Kratek pogovor o izkušnjah z gosti z udeleženci delavnice
- Ali smo gostoljubni?
Prijazno vabljeni k prijavi!
Pivka, 16.9.2020 | Dejan Iskra Vodja RDO Postojnska jama - Zeleni kras |