Prva čezmejna poslovna borza lokalnih ponudnikov v Ilirski Bistrici

21.04.2023

V Ilirski Bistrici je 20.4.2023 potekala prva Poslovna borza lokalnih ponudnikov iz čezmejnega območja od, ki povezuje destinacije Zelenega krasa in Kvarnerja. Na borzi so se  zbrali ponudniki iz Postojne, Cerknice, Krasa, Brkinov, Ilirske Bistrice ter Matuljev, Reke, Lovrana in Buj.

Zamisel zanjo sta dala Turistično informacijski center Ilirska Bistrica in Društvo turističnih novinarjev Slovenije. TIC je prepoznal potrebo po tesnejšem povezovanju ponudnikov z obeh strani meje, člani društva pa v svojem novinarskem delu prednostno namenjajo pozornost turistično manj znanim območjem s še neizkoriščenimi možnostmi. Društvo turističnih novinarjev je na dogodku predstavilo svojo pobudo za tesnejše čezmejno sodelovanje na turističnem in drugih področjih ter podpisalo zavezo o podpori skupnemu povezovanju in promociji obmejnih območij.

 

Na borzi se je predstavilo 36 ponudnikov s področja turističnih in gostinskih storitev, kmetijstva, športa in kulture.

 

V sklopu Borze je potekal strokovni posvet »Povezani v prihodnost«, na njem so sodelovali:

• Peter Misja, župan Občine Podčetrtek

• dr. Jasmina Dlačić, podpredsednica Zveze slovenskih društev na Hrvaškem

• Stojan Ščuka, direktor Parka Škocjanske jame

• Marjana Kalčić, direktorica Turistične zajednice Matulji

• Matej Kandare, direktor Združenja Slovenia Outdoor

• Valter Bassanese, direktor Turistične zajednice Buje

• Maja Uljan, direktorica TIC Ilirska Bistrica

 

Ob zaključku dogodka je bila podpisana tudi Zelena zaveza s strani novega župana občine Ilirska Bistrica dr. Gregorja Kovačiča. Destinacija Zeleni kras je namreč nosilka znaka Slovenia Green, s čimer se zavezujemo k trajnostnemu razvoju ter se na slovenskem, evropskem in globalnem trgu pozicioniramo kot okolju in družbi prijazna destinacija.

 

Zelena destinacija je nekaj, kar lahko dosežemo samo vsi skupaj – vsi deležniki v destinaciji, tako v javnem, nevladnem kot zasebnem sektorju – in to ne samo v turizmu, temveč na vseh področjih delovanja. Izrednega pomena je namreč, da je destinacija najprej prijetna in prijazna za vse, ki tu delamo in živimo. S tem bo takšna tudi za ljudi, ki nas obiščejo.