Komunikacija z gosti o trajnostnih pobudah

01.10.2022

KOMUNIKACIJA Z GOSTI O VAŠIH TRAJNOSTNIH POBUDAH

 

 

KOMUNIKACIJA Z GOSTI O VAŠIH TRAJNOSTNIH POBUDAH

 

Če imate v hotelu, apartmaju, sobah ali kampu nekaj zanimivih okoljskih ali družbenih pobud, boste morda radi povedali gostom o le teh. Toda kako to storiti? Številna sporočila o trajnosti niso uspešna, saj so zgolj navedena kot seznam dejstev brez razmišljanja, kako bi jih lahko gostje prejeli.

 

 

 

 

Zakaj želite komunicirati?

Vredno je storiti korak nazaj in razmisliti najprej zakaj želite sporočiti svoja prizadevanja za trajnostni razvoj. Ali želite pridobiti več rezervacij? Vstopiti na nove trge? Ali želite, da vaše stranke podpirajo vaša prizadevanja, npr.izbiro določenih izdelkov, podpiranje dobrodelnih organizacij ali vključitev v možnost menjave perila ali zgolj navdušite stranko? Ne glede na vaše razloge bodo te možnosti zahtevale različne pristope.

 

Okoljske pobude so pogosto le seznam podrobnosti, če pa želite, da vaš gost sodeluje, mu povejte kaj vse počnete, da zmanjšate svoj vpliv na okolje, nato pa jih povabite, da pomagajo pri prizadevanju. Pri tem ne obsojajte goste zaradi njihove oblike prevoza, ne dajate jim občutek krivde ali pa preložite vso odgovornost na njih. Vključite jih v svojo iniciativo in pri tem bodite verodostojni.

 

Gostje se veliko zanimajo za socialne pobude. Če je le mogoče, se poskusite povezati s kakšno iz lokalnega ali širšega okolja. Npr. premislite:  Kako skrbite za svoje osebje in dobavitelje? Kako bi lahko bolje podprli lokalno skupnost? Dobro je biti del nečesa, kar deluje za vase podjetje in daje nazaj v skupnost.

 

Dobrodelna podpora je preprost način, da se pripravljeni gostje vključijo ali se povežejo s tem, kar počnete, zato ne zamudite priložnosti, da jih obvestite o osebju, ki npr.prostovoljno deluje ali zbira sredstva za določeno pobudo.

 

 

Kje je najboljše mesto za komunikacijo?

Vaša sporočila morate postaviti tam, kjer jih ljudje, ki jih želite sodelovati, najverjetneje preberejo. Razmisliti morate tudi o tem, katera komunikacijska platforma je najbolj primerna za vsako sporočilo in kako naj to sporočilo najbolje predstavite. Kdaj bodo gostje resnično imeli čas, da preberejo veliko informacij, kdaj bi bila slika močnejša in kje so najbolj zanimive informacije? V sobi, na recepciji ali pred prihodom v destinacijo?

 

Vaša spletna stran!

Vsekakor je vredno ustvariti ločeno podstran, na kateri bodo na enem mestu podrobno opisane vse vaše družbene in okoljske dejavnosti, vendar izkoristite druge priložnosti, da poudarite, kako te prispevajo k boljšemu bivanju, npr. lokalno pridobivanje hrane, uporaba naravnih materialov, okolju prijazna čistilna sredstva,..  Strani naj bodo sveže z blogi in aktualnimi novicami, da vzbudite zanimanje.

Eno izmed velikih dobrin, ki jih ima destinacija Zeleni kras, je narava. Skupaj s svojimi izrednimi naravnimi in kulturnimi danostmi, nudimo eno od najbolj avtentičnih izkušenj v Evropi in svetu.

 

Primer sporočila gostom

Hotel/app/kamp/sobe xy priznava svojo odgovornost do spoštovanja okolja in se zavezuje k doseganju najboljših okoljskih praks, kjer je to praktično mogoče v celotni poslovni dejavnosti.

Nenehno iščemo načine za ohranjanje in zaščito naravnih virov, da zmanjšujemo porabo surovin in energije, hkrati pa gostom zagotavljamo dosleden in kakovosten izdelek in storitev.

Izvajamo notranje okoljske preglede in letno ocenjujemo svoj napredek v smeri izboljšane okoljske uspešnosti in po potrebi revidiramo.

 

Naše stranke in gostje so seznanjeni z našo politiko trajnosti in jim dajemo možnost, da nam pomagajo pri njihovem doseganju.

 

Da bi zagotovili, da se naša ekipa osebja zaveda, sodeluje in spodbuja k proaktivnosti pri prizadevanju za izboljšanje naših okoljskih politik.

 

 

Navedete lahko kako različne načine s katerimi varčevanje z energijo, npr.

• Vgradnja solarnih plošč za oskrbo s toplo vodo

• Uporaba varčnih žarnic

• Spodbujamo "politiko izklopa" z osebjem in gosti

• Poskrbimo, da se osebje zaveda potrebe po izklopu / izklopu termostatov radiatorjev, kadar sobe niso zasedene

• Prizadevamo si tiskati dokumente na recikliran papir

• Redni pregledi kotla

• Nakup energetsko učinkovite opreme

 

Zmanjšanje recikliranja / ponovne uporabe odpadkov

•     Uporabljamo tkaninske prtičke, kolikor je le mogoče, ne papirnatih

•     Uporabljamo reciklirane izdelke

•    Uporabljamo okolju prijazne čistilne materiale in krp iz mikro vlaken

•     Recikliramo kuhinjska olja,..

 

 

Odgovorno nakupovanje (za zmanjšanje vplivov hotela na okolje zaradi potovanja, O km)

•      Uporaba lokalnih izdelkov Zeleni kras

•      Razvijamo lastni zelenjavni vrt, čebelnjak, ..

•      Razvijamo in povečujemo metode odgovornega nakupovanja z vključitvijo izdelkov, ki vzdržujejo etične prakse

•      Uporaba izdelkov pravične trgovine, ekoloških proizvodov in izdelkov

 

 

Prispevek gostov

•      Perilo: gostom dajemo možnost, da ne menjamo brisač vsak dan

•      Prosimo, da tehnične opreme ne pusčajo v stanju pripravljenosti ali daljšega polnjenja

•      Pred odpiranjem oken naprošamo, da izklopijo ogrevanje

•      Gostje restavracije lahko odnesejo domov vse ostanke hrane, s čimer se zmanjšajo odpadki

•      Odprti smo za vse predloge gostov, ki bodo pripomogli k naši trajnosti

 

 

Nasveti za odgovornega popotnika

·       Za vstop na zasebno zemljišče vedno prosite za dovoljenje.

·       Držite se poti, kjer koli je to mogoče.

·       Zavedajte se velike nevarnosti požara. Pri kajenju bodite izredno previdni, da ne začnete ognja. Vzemite cigaretne ogorke s seboj.

·       Ne puščajte smeti za seboj. Vzemite jih domov.

·       Ne trgajte rastlin.

·       Ne dotikajte se, ne poškodujte ali ubijajte nobenih živali.

·       Nikoli ne hranite divjih živali.

·       Vedno dajte živalim pravico do poti.

·       Poskusite preprečiti kakršne koli neupravičene motnje divjih živali.

·       Nekatere rastline so zaščitene in jih ni treba brati. Divji cvetovi so tam, kjer lahko vsi v njih uživajo.

 

Hvala, ker spoštujete naravo!