SLOHRA GLOBALNET (2011 - 2012)

Program

OP IPA Slovenija-Hrvaška 2013-2017

Trajanje

od 01.04.2011 do 05.06.2012

Področje

Gospodarstvo

Opis

Projekt je pokrival štiri slovenske in tri hrvaške regije. S tem projektom je bila uresničena izmenjava znanja in izkušenj med hrvaškimi in slovenskimi partnerji ter podjetniki. Z mreženjem in skupno promocijo hrvaških in slovenskih podjetnikov se bili implementirani sinergijski učinek v smislu manjših stroškov promocije, širjenja ponudbe podjetnikov (možnost kreiranja paketa izdelkov/storitev), širše promocije, ipd. Skupna strategija izvoza združuje in presega hrvaške in slovenske strategije gospodarskega razvoja. Projekt je izvedel prvo skupno integrirano analizo virov podjetnikov začetnikov na obmejnem območju, ki je lahko podlaga za nove projekte EU.

Cilji projekta:

Izboljšati globalno konkurenčnost podjetništva na slovensko-hrvaškem obmejnem območju.

Ustvariti in implementirati skupni čezmejni sistem upravljanja in razdeljevanja virov podjetnikov začetnikov v neugodnem položaju, z namenom povečanja njihove globalne konkurenčnosti na slovensko-hrvaškem in drugih trgih EU, kar smo dosegli z uresničevanjem naslednjih  podciljev:

  • Izobraževanje in informiranje ciljne skupine o tem, kako povečati konkurenčnost ob upoštevanju aktualnih znanstvenih in tehnoloških trendov
  • Kreirati skupno strategijo plasiranja proizvodov in uslug na tržišču slovensko-hrvaškega mejnega področja, kot tudi na tržišču EU
  • Vzpostaviti obmejni izvozni konzorcij
  • Promovirati proizvode in storitve  ciljnih skupin, kakor tudi  rezultate projekta

Ciljne skupine:

Podjetniki začetniki (do 5 let poslovanja), s posebnim poudarkom na:

  • Ženske podjetnice – lastnice ali vodstveno osebje in
  • Mladi podjetniki (do 35 let); skupaj 100 oseb.

Aktivnosti v projektu:

Izbor podjetnikov;

  • Analiza razvojnih virov podjetij in individualno svetovanje kako izboljšati razvoj;
  • Seminarji (1 skupina pri vsakem partnerju; 3 dni) – teme: finančni menadžment, oblikovanje tržnih znamk, standardi EU, HR in SLO, mednarodni marketing, metodologija izvoza;
  • Predstavitev dobrih praks (v Karlovcu in Kopru); izdelava baze podatkov aktualnih raziskav in inovacij v sektorjih izbranih podjetnikov;
  • Izdelava skupnega kataloga izdelkov in storitev (papirnata in pdf verzija);
  • Izdelava skupne strategije izvoza;
  • Gospodarski forum;
  • Izdelava pravilnika delovanja mreže in načrta aktivnosti za spodbujanje izvoza mreže;
  • Pridruževanje članic (priključilo se bo tudi nekaj razvitih podjetnikov zaradi možnosti prenašanja njihovih izkušenj in kontaktov);
  • Skupni nastop na sejmu v Londonu;
  • Investicijska študija – inkubator v Novem mestu (bodoča članica).

 

Partnerji v projektu

  • Regionalna razvojna agencija Porin (nosilec projekta);
  • Istarska razvojna agencija,
  • Razvojna agencija Karlovačke županije,
  • RRA Notranjsko-kraške regije,
  • Regionalni razvoji center Koper,
  • Razvojni center Novo mesto,
  • Regionalna razvojna agencija Posavje (sodelujoči partnerji).